• Home
  • بلاگ
  • بازبینی WorkStation فوجیتسو مدل Celsius j550

بازبینی WorkStation فوجیتسو مدل Celsius j550

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

ارائه آخرین مدل از سیستم های workstation فوجیتسو با نام انحصاری Celsius

به گزارش نمایندگی فوجیتسو سیستم های Workstation یا ایستگاه کاری حرفه ای تمایل دارند تا در کنار اندازه ی بزرگ خود، سر و صدای زیادی را  از خود تولید نمایند چرا که این سیستم ها مجهز به کارت های گرافیکی حرفه ای و فضای ذخیره سازی دیسکی زیادی میباشند. شرکت فوجیتسو با ارائه ی مدل های جدیدی از سری Celsius این سیستم ها، به دنبال تسخیر بخشی از بازار ایستگاه های کاری کوچک اندازه میباشد و از این رو ارتقاهای زیادی را از نظر ویژگی ها و کارائی بر روی این محصول انجام داده است.

 

دو نسخه از این ایستگاه کاری موجود میباشد: نسخه ی 890 یورویی (VAT) تحت عنوان CELSIUS J550 که در اینجا به بازبینی آن میپردازیم و نسخه ی Celsius w550 که مدل بزرگتری از آن میباشد. این سیستم fujitsu که در آلمان ساخته شده است از استاندارد های بسیار بالایی بر حسب پردازنده، حافظه و برد اصلی برخوردار میباشد. یک منبع تغذیه ی 500 واتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. در طی بازبینی هایی که انجام داده ایم بر روی مدل Celcius 550 آن متمرکز شده ایم که از پردازنده های نسل ششم اینتل یعنی skylate بهره مند میباشد.

 

به گزارش کارشناسان نمایندگی فوجیتسو برای این مدل، یک منبع تغذیه ی 180 واتی در نظر گرفته شده است و توجه زیادی به جریان هوا در داخل سیستم شده است. در هر دو طرف پردازنده های این سیستم، خنک کننده های تعبیه شده است که نقش قابل ملاحظه ای را در خنک سازی داخل سیستم بازی  میکنند.  این سیستم از درایو نوری و همچنین کارت خوان Sd برخوردار میباشد .

پردازنده های مختلفی را میتوان برای این محصول انتخاب نمود. در طی بازبینی، ما  سیستمی که مجهز به پردازنده ی J7-6700 چهار هسته ای اینتل بود و با فرکانس کلاک 3.4 گیگاهرتز عرضه شده بود را مورد بازبینی قرار دادیم ولی مشتریان میتوانند به انتخاب خود، پردازنده های دیگری از خانواده ی Xeon را برای این محصول فوجیتسو  انتخاب نمایند. یک حافظه ی اصلی 8 گیگابایتی از نوع DDR4 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که در صورتی که  نیاز به حافظه ی بیشتری باشد میتوانید آنرا تا سقف 64 گیگابایت و آنهم از طریق اسلات های دیگر توسعه دهید

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما