• Home
  • بلاگ
  • بررسی تبلت فوجیتسو Lifebook P728

بررسی تبلت فوجیتسو Lifebook P728

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

یک تبلت 12.5 اینچی با قابلیت اتصال به تعداد زیادی از پورت ها همراه با قابلیت های امنیتی بالا

به گزارش نمایندگی فوجیتسو لپتاپ های سبک وزن دو کاره ی 13.3 یا 14 اینچیِ Dell و Lenovo به صورت گسترده در دسترس قرار گرفته و مدل های ترغیب کننده ای را وارد بازار کرده اند. اما اگر شما بخواهید قابلیت حمل مدل های 12.5 اینچی را بالا ببرید، آپشن های شما محدودتر می شوند. اما با این حال فوجیتسو لپتاپ مدل Lifebook P728 را که جمع و جور است و قابلیت چرخش 360 درجه ی صفحه را دارد را تولید کرده است.

Lifebook P728 میتواند یک همراه مسافرتیِ خوب و منظم برای شما باشد. اما هر وسیله ای که بخواهد بیشتر عمر خود را در یک کیف یا کوله پشتی بگذراند باید به اندازه ی کافی محکم و قوی باشد و فوجیتسو در این زمینه عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. درب این لپتاپ با وجود زخامت 6 میلی متری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. یک پوشش حفاظتی برای این لپتاپ طراحی شده که در هنگام حمل صدمه ای به آن وارد نشود. تبلت Lifebook P728 یک سیستم 12.5 اینچی قابل تبدیل به لپتاپ است و در هنگام استفاده به حالت های خیمه ای و تخت تبدیل می شود. وزن آن از 1.2 کیلوگرم شروع شده و باتری قابل جدا شدن بر روی آن نصب است.

کارشناسان نمایندگی فوجیتسو معتقدند طراحی این دستگاه مانند دیگر محصولات فوجیتسو است. اسکلت آن مشکی رنگ یک لوگوی بزرگ فوجیتسو بر روی درب آن حک شده است. داخل آن مشکی است و یک فلش قرمز رنگ در قسمت پایین صفحه کلید آن قرار دارد. طراحی آن ظریف و جذاب است. LED های کوچکی در جلوی آن قرار دارند که وضعیت باتری و قابلیت اتصال وای فای را به شما اطلاع می دهند.

وزن 1.2 کیلوگرمیِ Lifebook P728 بیشتر از چیزی است که ما از یک سیستم 12.5 اینچی انتظار داریم. 1 کیلوگرم وزن بسیار مناسب تری میتوانست باشد. ابعاد آن 299 میلی متر در 209 میلی متر است، اما ضخامت آن نسبتا زیاد است و 18.79 میلی متر می باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو لولای درب این لپتاپ میتواند صفحه نمایش را تا 360 درجه بچرخاند و سیستم را هم به حالت لپتاپ و هم به حالت تبلت در می آورد. من همیشه نگران این هستم که وقتی دستگاه در حالت تبلت است، به صفحه کلید آسیبی وارد شود.

چهار پایه ی لاستیکی در کف لپتاپ تعبیه شده اند که باعث میشوند دستگاه ثابت و بدون حرکت بر روی میز مستقر شود. قسمت پایه ی این تبلت فوجیتسو وزن بیشتری دارد تا وقتی دستگاه به حالت لپتاپ است و کاربر میخواهد با صفحه ی لمسی آن کار کند، لپتاپ به عقب برنگردد. در این دستگاه تقسیم وزن به خوبی رعایت شده و من بدون نگرانی از بابت پس افتادنِ دستگاه، میتوانم به قسمت های بالاییِ صفحه نمایش ضربه بزنم.

برچسب ها: فوجیتسو , Fujitsu , نمایندگی فوجیتسو, نمایندگی رسمی فوجیتسو, تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما