• Home
  • بلاگ
  • نوت بوک جدید 13.3 اینچی فوجیتسو وزنی کمتر از 800 گرم دارد

نوت بوک جدید 13.3 اینچی فوجیتسو وزنی کمتر از 800 گرم دارد

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت فوجیتسو از لپ تاپ ها، تبلت ها و ایستگاه های کاری جدیدی که هدف آن بازار تجاری میباشد رونمایی کرده است. LifeBook u937/p یک  نوت بوک 13.3 اینچی بوده که وزنی برابر با 799 گرم داشته و ضخامت آن، 15.5 میلی متر میباشد.

وزن این لپ تاپ فوجیتسو ، مشابه با لپ تاپ LG Gram 14 میباشد ( البته این مدل دارای ابعاد بزرگتر و یک صفحه نمایش 14 اینچی میباشد). با این حال شرکت فوجیتسو سبک ترین نوت بوک را ارائه نموده است و همچنین خاطر نشان شده که این شرکت دیگر محصولات سری LaVie Z HZ550  ( یک لپ تاپ 13.3  اینچی با وزن کمتر از 780 گرم ) را تولید نخواهد کرد.

U937/P فوجیتسو از مزایایی مانند یک پردازنده ی سری Kaby Lake برخوردار میباشد ولی این شرکت در حال حاضر جزئیات بیشتری از این محصول را ارائه نداده است. البته باید در نظر داشت که این محصول در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد این انتظار میرود که در ماه آینده وارد بازار ژاپن گردد.

این لپ تاپ فوجیتسو مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 میباشد.

به گزارش نمایندگی فوجیتسو این شرکت یک لپ تاپ تبدیل پذیر 12.5 اینچی با نام LifeBook P727/P را معرفی کرده که میتوان صفحه نمایش آنرا به اندازه ی 360 درچه چرخاند و میتوان از آن در مد تبلت استفاده نمود.

این نوت بوک و سایر لپ تاپ های تجاری، همه مجهز  به پردازنده های Kaby Lake میباشند. به طور کلی، 9 لپ تاپ جدید قرار است توسط Fujitsu معرفی شود و علاوه بر این، 4 تبلت، 4 ایستگاه کاری و یک سیستم کامپیوتری دستکتاپ نیز معرفی خواهد شد.

در خصوص محصول PC که این شرکت معرفی خواهد کرد، Q956/MRE، از یک پردازنده ی Kaby Lake در آن استفاده شده است.  همه ی این مدل های جدید در بین ماه های فوریه و ماه مارس در ژاپن رونمایی خواهند شد و همانطور که قبلا مطرح شد، پس از آن زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این محصولات وارد بازار شوند. ها، تبلت ها و ایستگاه های کاری جدیدی که هدفآن بازار تجاری میباشد رونمایی کرده است. ه البته

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما