بازبینی WorkStation فوجیتسو مدل Celsius j550

نمایندگی فوجیتسو

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

ارائه آخرین مدل از سیستم های workstation فوجیتسو با نام انحصاری Celsius

به گزارش نمایندگی فوجیتسو سیستم های Workstation یا ایستگاه کاری حرفه ای تمایل دارند تا در کنار اندازه ی بزرگ خود، سر و صدای زیادی را  از خود تولید نمایند چرا که این سیستم ها مجهز به کارت های گرافیکی حرفه ای و فضای ذخیره سازی دیسکی زیادی میباشند. شرکت فوجیتسو با ارائه ی مدل های جدیدی از سری Celsius این سیستم ها، به دنبال تسخیر بخشی از بازار ایستگاه های کاری کوچک اندازه میباشد و از این رو ارتقاهای زیادی را از نظر ویژگی ها و کارائی بر روی این محصول انجام داده است.

 

دو نسخه از این ایستگاه کاری موجود میباشد: نسخه ی 890 یورویی (VAT) تحت عنوان CELSIUS J550 که در اینجا به بازبینی آن میپردازیم و نسخه ی Celsius w550 که مدل بزرگتری از آن میباشد. این سیستم fujitsu که در آلمان ساخته شده است از استاندارد های بسیار بالایی بر حسب پردازنده، حافظه و برد اصلی برخوردار میباشد. یک منبع تغذیه ی 500 واتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. در طی بازبینی هایی که انجام داده ایم بر روی مدل Celcius 550 آن متمرکز شده ایم که از پردازنده های نسل ششم اینتل یعنی skylate بهره مند میباشد.

 

به گزارش کارشناسان نمایندگی فوجیتسو برای این مدل، یک منبع تغذیه ی 180 واتی در نظر گرفته شده است و توجه زیادی به جریان هوا در داخل سیستم شده است. در هر دو طرف پردازنده های این سیستم، خنک کننده های تعبیه شده است که نقش قابل ملاحظه ای را در خنک سازی داخل سیستم بازی  میکنند.  این سیستم از درایو نوری و همچنین کارت خوان Sd برخوردار میباشد .

پردازنده های مختلفی را میتوان برای این محصول انتخاب نمود. در طی بازبینی، ما  سیستمی که مجهز به پردازنده ی J7-6700 چهار هسته ای اینتل بود و با فرکانس کلاک 3.4 گیگاهرتز عرضه شده بود را مورد بازبینی قرار دادیم ولی مشتریان میتوانند به انتخاب خود، پردازنده های دیگری از خانواده ی Xeon را برای این محصول فوجیتسو  انتخاب نمایند. یک حافظه ی اصلی 8 گیگابایتی از نوع DDR4 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که در صورتی که  نیاز به حافظه ی بیشتری باشد میتوانید آنرا تا سقف 64 گیگابایت و آنهم از طریق اسلات های دیگر توسعه دهید

رونمایی فوجیتسور از یازده مدل تبلت، لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی در هفت سری محصول

نمایندگی فوجیتسو

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

توسعه ی خط تولید مدل های مجهز ب سیستم عامل ویندوز  10 با کارائی بهینه! شرکت فوجیتسو امروز اعلام کرد که از 11 مدل محصول کامپیوتری در هفت سری رو نمایی خواهد کرد که در این محصولات میتوان به دو سری مدل تبلت، هفت لپ تاپ در سه سری و یک مدل سیستم  خانگی اشاره کرد. مدل های جدید در این ماه روانه ی بازار ژاپن خواهند شد.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو" خانواده ی تبلت های این سری، ARROWS Tab نام داشته که یکی از اعضای این خانواده، R726/M بوده که یک تبلت ویندوزی بوده و کارائی ایده آلی برای محیط های کاری داشته و از وزن سبکی برای حمل و نقل بهتر برخوردار میباشد.  این تبلت از یک صفحه نمایش کریستال مایع 12.5 اینچی استفاده میکند.

اسم LIFEBOOK برای اعضای خانواده ی لپ تاپ های  فوجیتسو در نظر گرفته است که از اعضای این خانواده میتوان به LIFEBOOK U745/M  و LIFEBOOK S939/M اشاره کرد. این دو مدل مجهز به حسگر های اثر انگشت بوده و در کنار سایر عضا، مجهز به طراحی هایی با سبک یکسان  میباشند

ویژگی های اصلی در محصولات جدید

1.      یک خط تولید توسعه یافته ی 2 در 1 از تبلت ها، که برای محیط کاری و سفر ایده آل میباشند.

تبلت R726/M سبک و باریک با صفحه نمایش 12.5 اینچی از نوع LCD

تبلتی با قابلیت حمل آسان و ضخامت 14.7 میلی متر و وزن 1.25 کیلوگرم  همراه با یک کیبورد جدا شدنی. از ویژگی های امنیتی در آن میتوان به SSD رمز نگاری شده و یک تراشه ی امنیتی برای مدریریت کلید های رمزنگاری اشاره کرد. این تبلت فوجیتسو را میتوان به مانیتور های اکسترنال و شبکه های محلی سیمی نیز متصل کرده و از آن به عنوان یک سیستم کامپیوتری اصلی استفاده نمود. به دلیل وجود صفحه نمایش 12.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، میتوان تصاویر را به شکلی خارق العاده بر روی صفحه نمایش این تبلت مشاهده کرد.  علاوه بر این، فوجیتسو اقدام به ارائه ی مدل های WAN بی سیم از این محصول برای استفاده در ارتباطات LTE نموده است

 

 

ARROW Tab R726/M

تبلتی با صفحه نمایش 13.3 اینچی از نوع LCD با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

با یک معماری قابل پیکربندی که میتواند با دستگاه های مختلفی در داخل بدنه ی اصلی سازگاری داشته باشد و مجهز به حسگر ها و کارت های هوشمندی بوده و از سیستم های امنیتی و راهکار های تشخیص داده های راه دور همچون CLEARSURE 3G/LTE پشتیبانی میکند. علاوه بر این، مجهز به ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و مقاومت شیمیایی میباشد واز این رو آنرا به تبلتی ایده آل برای استفاده در محیط های بیرون و بیمارستان مبدل ساخته است.

 

2.      خط تولید توسعه یافته ی تاپ ها، با توابع امنیتی بالا

LIFEBOOK S939/M و LIFEBOOK U745/M که میتواند مجهز به حسگر های Palm-vein باشد.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو" این لپ تاپ ها مجهز به حسگر palm-vein بوده که اجازه ی ورود به محیط ویندوزی یا یک سیستم شرکتی داخلی را تنها با نگداشتن کف دست روبروی دستگاه میدهد که این ویژگی باعث اجتناب از دسترسی های غیر مجاز میشود. این قابلیت باعث شده تا کاربران دیگر نیازی به عملیات پیچیده ی مدیریت رمز عبور نداشته و در عین حال امنیت خود را در دستگاه های فوجیتسو تضمین نمایند. علاوه بر این، از آنجایی که مدل های WAN بی سیم، از راهکار های حذف داده های راه دور CLEARSURE 3G/LTE پشتیبانی میکنند، آنها جلوی افشای اطلاعات را در صورت گم شدن لپ تاپ میگیرند.

 

سری های LIFEBOOK  و LIFEBOOK U ، با یک طراحی مشترک و یکسان

اعضای خانواده ی این سری از لپ تاپ های فوجیتسو، بر مبنای  یک طراحی مفهومی مشترک طراحی گردیده است. یک چیدمان یکسان از واسط کاربری  به همراه قابلیت هایی مانند آداپتور های AC و داک استیشن ها را میتوان بین مدل های مختلف از این خانواده به اشتراک گذاشته و انعطاف پذیری بهتری را ارائه میدهند ( بدون افزایش هزینه)

 

خط تولید بهبود یافته ی سیستم های PC

برای سیستم های خانگی فوجیتسو، از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده شده که مجهز به آخرین پردازنده های اینتل میباشند. علاوه بر این، خانواده ی ESPRIMO فوجیتسو دارای طول عمر بیش از 10 سال بوده و مجهز به پردازنده های Xeon اینتل میباشند.

 

فوجیتسو اقدام به ایجاد جداسازی و تقسیم خط تولید سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون های خود خواهد نمود

نمایندگی فوجیتسو
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شرکت فوجیتسو اقدام به مجزا سازی کسب و کار های تولید سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون خود نموده و قصد دارد تا به ازای هر کدام از این کسب و کار ها، یک شرکت مجزا تأسیس نماید.

کسب و کار جدید تولید سیستم های کامپیوتری فوجیتسو،  fujitso client computing  نام داشته و کسب و کار تولیدی اسمارت فون های آن نیز fujitsu connect technologies نام دارد.

ولی چرا این نام ها؟ چندین روز قبل فوجیتسو دلیل این نام گذاری را مطرح کرد:

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو"با توجه به تجاری شدن محصولات همه گانی و مخصوصا سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون ها و اینکه نمیتوان به آسانی به تمایز در این بازار ها دست یافت، و رقابت با تولید کنندگان قدرتمند دیگر سر سخت گردیده است، این دو بخش تولیدی را به دو شرکت مجزا مبدل ساختیم تا به طور جدی تر به رقابت را رقبایمان بپردازیم.

کارشناسان "نمایندگی فوجیتسو" معتقدند به عبارت دیگر، با این نوع سازمان دهی ما میتوانیم با رقبایی همجون xiaomi و هواووی  که محصولات خود را با قیمت های مقرون به صرفه تری عرضه میکنند رقابت سخت تری داشته باشیم.

یکی دیگر از دلایل مجزا سازی این دو بخش تولیدی، اسانی مدیریت و حسابرسی آنها و تصمیم گیری های مدیریتی کارآمدتر و همچنین افزایش بهره وری بوده است چرا که برای هر بخش تولیدی به صورت مجزا تصمیم گیری میشود.

این دو شرکت مجزا، دارای استقلال بیشتری برای تولید محصولاتی بهتر و ارتقای موقعیت خود در بازار میباشند. همچنین Fujitsu اعلام کرده است که هزینه ی جدا سازی این دو بخش از یکدیگر ناچیز میباشد. تأثیر این مجزا سازی نیز بر روی صورت های مالی شرکت قابل ملاحظه نیست. هر دوی این شرکت ها در اول فوریه ی سال 2016 میلادی رسما راه اندازی خواهند شد.

شرکت فوجیتسو اقدام به ارائه ی آداپتور AC مبتنی بر GaN برای اسمارت فون ها نمود

نمایندگی فوجیتسو

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

آزمایشگاه تحقیقاتی شرکت فوجیتسو اقدام به توسعه ی یک آداپتور AC با بهره گیری از دستگاه انرژی GaN برای اسمارت فون ها نمود.

خروجی، حجم و بهره وری انرژی این آداپتور برابر با 12 وات، 16 سی سی و 87% میباشد. این آداپتور از شارژ سریع پشتیبانی کرده و باعث کاهش زمان شارژ به یک سوم در مقایسه با آداپتور های معمولی گردیده است.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو" این شرکت قصد دارد این فناوری را برای آداپتور های جدید تا سال 2017 تجاری سازی کند.

دستگاه انرژی GaN  که برای آداپتور AC بکار گرفته شده است، دارای یک ترانزیستور بوده که از یک ساختار HEMT و ولتاژ 60 ولت برخوردار میباشد.

شرکت فوجیتسو اقدام به ایجاد یک جدول زمانی برای ارائه ی پلت فرم IT هیبریدی خود نموده است.

نمایندگی فوجیتسو
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بعضی از مؤلفه های پلت فرم تجاری دیجیتال این شرکت که تحت عنوان MetaArc در حال حاضر موجود میباشد، شامل راهکار هایی از جمله اینترنتی از اشیاء، کلان داده ها، قابلیت پویایی و غیره میباشد.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو"مایکل گن رئیس بخش EMEIA  اطلاعات بیشتری را در خصوص این پلت فرم در اختیار ما قرار داد. در این پلت فرم، از توسعه ی مبتنی بر کلود  در نیمه ی اول سال آینده رونمایی خواهد شد و انتظار میرود که بازار اپلیکیشن این شرکت نیز در نیمه ی دوم سال آینده رونمایی شود. وی خاطر نشان کرد ما هر چیزی که باید در مقیاس بزرگ عرضه گردد را بدون زیر ساختار ارائه نمیکنیم.

کارشناسان "نمایندگی fujitsu" معتقدند اتخاذ پلت فرم های فناوری اطلاعات کار آسانی نیست که دلیل آنرا میتوان وجود پیچیدگی در لایه های امنیتی آن دانست و از این رو سازمان ها باید به صورت قدم به قدم در اتخاذ این پلت فرم ها گام بردارند. وی خاطر نشان کرد  البته ما با ارائه ی این پلت فرم جدید، هر چیزی که در گذشته ایجاد کرده ایم را دور نخواهیم انداخت.

شرکت فوجیتسو قرار است تا از UsherSoft به عنوان محصول نرم افزاری اصلی در سرویس های ابری خود در قالب  هسته ی سرویس  MetaArc استفاده نماید. این ابزار برای کارآمدتر ساختن فرایند ساخت، مهاجرت و تحویل اپلیکیشن ها از روی چندین سرویس ابری کاربرد دارد.

اگرچه پروژه ی MetaArc در حال حاضر به اتمام رسیده است ولی به نظر میرسد که کمی دیر وارد مرحله ی عرضه به بازار جهانی گردد. وی در پایان افزود ما راه اندازی پلت فرم IT هیبریدی را جشن خواهیم گرفت.