• Home
  • بلاگ
  • شرکت فوجیتسو اخباری را در خصوص توسعه ی محصول جدید و نوآور GH77/T از خانواده ی lifebook با قیمت 240 هزار پوندی منتشر نمود

شرکت فوجیتسو اخباری را در خصوص توسعه ی محصول جدید و نوآور GH77/T از خانواده ی lifebook با قیمت 240 هزار پوندی منتشر نمود

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Lifebook GH77/T متشکل از 2 بخش میباشد: صفحه نمایش فول اچی دی 15.6 اینچی و یک بخش ایستاده که همان وظایف سیستم های کامپیوتری را انجام میدهد.

ولی این محصول دقیقا چه محصولی هست؟ به گزارش "نمایندگی رسمی فوجیتسو" این محصول را نمیتوان به عنوان یک لپ تاپ یا سیستم دسکتاپی در نظر گرفت. تمامی عملکرد های رایانشی موجود در سیستم های کامپیوتری، در مدل  ایستاده وجود دارد و از این رو میتوان آنرا تبلت نامید.

این دو بخش به صورت بی سیم و با استفاده از فناوری بی سیم  اختصاصی شرکت فوجیتسو بهم متصل میشوند و تا فاصله ی 30 متری میتوانند با هم ارتباط داشته باشند.

به گزارش "نمایندگی رسمی fujitsu"صفحه نمایش فول اچی دی دارای ضحات 9.8 میلی متری بوده و وزن آن 980 گرم میباشد. باتری آین صفحه نمایش میتواند 4 ساعت انرژی دستگاه را تأمین سازد.   واحد  اصلی این محصول متشکل از یک پردازنده ی هفت هسته ای مدل 4712HQ با فرکانس 2.30 گیگاهرتزی، پردازنده ی گرافیکی 4600  اینتل و 8 گیگابایت حافظه ی اصلی و 3 ترابایت فضای ذخیره سازی میباشد. سیستم عامل این محصول را نیز ویندوز 8.1 سری 64 بیتی تشکیل میدهد. هیچ باتری داخلی برای این محصول وجود نداشته و از منبع انرژی AC تغذیه میکند. پشتیبانی از فناوری های ارتباطی وای فای، بلوتوث نسخه ی 4.0 و NFC از دیگر ویژگی های این محصول است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما